Gruppträning

Gruppträning på Peters Fysio  2019!

Peters Fysio och Rehab | Personlig träning Luleå
Peters Fysio och Rehab | Personlig träning Luleå

Vår 2019 erbjuder vi 3 pass per vecka. Start från 1 april t o m 21/6. Längre ned kan du se tiderna som gäller t o m 31/3 -19

Alla får en bra utmaning oavsett träningsbakgrund; de flesta övningar och pass kan anpassas om du är nybörjare eller har skadeproblem. Kom som du är och ge det du har! Varmt välkomna!

Passen vi erbjuder april-juni 2019:

  1. Måndagar 17.15-18.15, Funktionell cirkelträning med core: Ett varierande och roligt pass som tränar både styrka, balans, rörlighet och uthållighet. Core och rörlighet på slutet av passet.
  2. Onsdagar 18.15-19.15: Styrkefokus: Här jobbar vi ffa med basövningar som marklyft, axelpress, knäböj, chins, bänkpress mm för att bygga upp din styrka. Mer vila och färre repetitioner, dvs fokus på kvalitet – inte kvantitet! Effektiva övningar som passar alla, var och en lyfter det man själv klarar.
  3. Torsdagar: Funktionell cirkelträning 17.45-18.45 Ett varierande och roligt pass som tränar både styrka, balans, rörlighet och uthållighet. Core och rörlighet på slutet av passet.

Fler pass kan tillkomma om det finns önskemål/behov från deltagarna

Pris: Vårkort till alla pass april-juni: 1495 kr.  Vi säljer max 30 sådana, först till kvarn gäller. Klippkort 5 ggr: 450 kr. 10 ggr: 690 kr.

Tiderna som än så länge gäller t o m 31/3 2019:

  1. Måndagar 16.45-17.30, Funktionell cirkelträning: Ett varierande och roligt pass som tränar både styrka, balans, rörlighet och uthållighet.
  2. Måndagar 17.30-18.00, Core med Rörlighet: Fokus på mage, rygg och höfter. Rörlighet med inspiration från yogaträning. Svårighet anpassas efter deltagarnas nivå
  3. Tisdagar 18.15-19.15: Styrkefokus: Här jobbar vi ffa med basövningar som marklyft, axelpress, knäböj, chins, bänkpress mm för att bygga upp din styrka. Mer vila och färre repetitioner, dvs fokus på kvalitet – inte kvantitet! Effektiva övningar som passar alla, var och en lyfter det man själv klarar.
  4. Onsdagar 11.45-12.30, Lunchfys: Här blir det ett pass där vi efter inledande uppvärmning kör ett intensivt fyspass med både styrka och mjölksyra. Kort och effektivt.
  5. Torsdagar: Funktionell cirkelträning 17.45-18.30 Ett varierande och roligt pass som tränar både styrka, balans, rörlighet och uthållighet.
  6. Torsdagar 18.30-19.00: Core. Fokus på mage, rygg och höfter